Головна » Файли » 7 клас » Шкала оцінювання |
28.02.2015, 19:05 | |||||||||||||||||||
Правила роботи: 1. Повторюватися не можна (наприклад, якщо один учень відповідає на питання № 5, то це питання вже не бере інший учень, а обирає собі те питання, на яке ще не відповідали). 2. Щоб отримати додатковий бал, необхідно давати повні відповіді за алгоритмом ("Я вважаю, що ..., наприклад, ...., отже....".). 3. Виконуючи дану роботу максимальна кількість додаткових балів, яку ви можете отримати - 4. Бажаю успіхів! І. З допомогою опису визначте ім’я історичної особи. 1. Цей німецький імператор вкотре намагався підпорядкувати собі Папську область й затвердитися в Італії. Він діяв жорстоко й брутально. Коли Мілан відмовився коритися владі імператора, то він обложив місто. Після дворічної облоги Мілан був узятий. Місто зруйновано, його площа зорана плугом і посипана сіллю на знак того, що місто ніколи більше не відродитися. 2. Цей король почав збирання французьких земель. Він не приєднував нових територій, наводив лад у власних володіннях - вступив у боротьбу з французькими сеньйорами. Будував фортеці, спалював замки непокірних феодалів, карав грабіжників. 3. Цей король мав мінливу вдачу: він міг бути відкритим і щедрим, але коли впадав у гнів, то перетворювався на розлюченого злобного тирана. Він володів шістьма мовами, правда, не знав англійської. Він мав прекрасну пам’ять та обширні знання, був невтомний у справах і повний рішучості боротися з непокірними феодалами. Для зміцнення своєї влади провів реформи: запровадив суд присяжних, увів новий податок - «щитові гроші», призначив шерифів. 4. Хлопчик виховувався у будинку свого діда. З дитинства він був познайомився з караванною торгівлею. У караванних поїздках він із зацікавленістю слухав розповіді християн та іудеїв. Він любив самотність і благочестиві роздуми, часто йшов один до сусідніх з Меккою гір. Коли йому виповнилося 40 років, йому було перше видіння. 5. Розумна, мужня людина, сільський ремісник. Брав участь у Столітній війні, знав військову справу. Прагнув навести у повстанських загонах лад і дисципліну. Він користувався такою пошаною серед повстанців, що вони присягалися виконувати тільки його закони. Був убитий під час зустрічі з королем. ІІ. Дайте відповіді на запитання: 1. Яку мову й чому називали «латиною Сходу»? 2. Цей документ був прийнятий в результаті боротьби короля і баронів. Король підписав цю грамоту і скріпив її своєю печаткою. Деякі дослідники називають цей документ першою у світі конституцією. Про який документ йдеться? 3. У чому різниця між Конкістою та Реконкістою? Де відбувалися ці події? ІІІ. Співвіднісіть дату і подію
IV. Серед слів викресліть зайві та пояснити свій вибір. 1.Султан, іслам, Коран, мечеть, саги. V. Заповніть пропуски в таблицях. | |||||||||||||||||||
Переглядів: 968 | Завантажень: 0 | Коментарі: 5 | |
Всього коментарів: 5 | ||||
| ||||