МІНІ-ПОРТФОЛІО
учнів 9-х класів на тему: «Я - СПОЖИВАЧ»
- Підготуватися до захисту Міні-портфоліо (попередньо опрацювавши Тему ___ в підручнику) на 31.01.2015 (під час захисту виступити повинні всі учасники мікро-групи, що сформовані на уроці. Відповідальність за розподіл обов’язків щодо виконання завдань та презентації роботи покладена на капітана. На захист робіт кожна група матиме 7 хв.).
- Відсутні на уроці учні приєднуються до будь-якої мікро-групи в класі за власним бажанням.
- Міні-портфоліо групи можна створити в електронному, друкованому вигляді, написати завдання від руки (але на аркушах формату А4). Міні-портфоліо повинно обов’язково мати титульний аркуш із зазначенням теми роботи, складу мікро-групи та прізвища капітана.
- Завдання, що входять до портфоліо:
- Презентація «Права споживачів в Україні» (можна розглянути права споживачів в будь-якій країні на вибір)
- Створити пам’ятку «На допомогу покупцю» (як грамотно робити покупки, щоб уникнути шахрайства та обману)
- Написати есе «Реклама і споживач».
Алгоритм написання есе за методом гамбургеру:
Вступ ( булка )
Напиши одне речення, яке пояснює головну ідею або тему есе
Основна частина (м’ясо, салат, сир…)
Складається з фактів, доказів і пояснень, які підтримують головну ідею (3-4 речення).
Висновок (булка )
Напиши одне підсумкове речення, яке пов’язує між собою вступ і основну частину.
- Написати скаргу (претензію) за визначеною (на уроці) ситуацією.
- Опрацювати Закон України «Про права споживачів» та визначити «Обов’язки споживача».
|