11:41 Медіазаняття-круглий стіл за результатами веб-квесту "Сучасний медіавплив: вектор інформативності пропаганди" (11 клас) | |
Пропонуємо Вашій увазі веб-квест на тему "Медіа-вплив: вектор інформативності чи пропаганди?" http://mediaimpact.at.ua (Автор: Гінкул Віктор Сергійович, учитель історії, викладач курсу "Медіакультура особистості" Мішково-Погорілівської санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради.) Сьогодні в світі відбуваються процеси, до яких ми вже звикли, але насправді вони кричуще несправедливі і абсолютно неприпустимі. Вони відбуваються рутинно, тому навіть не з’являється думки, як чинити цьому опір. Один з найяскравіших подібних прикладів – це пропаганда по телебаченню, в газетах і соціальних мережах. Ми все це активно обговорюємо, часто обурюємось, сміємося над дивною і неадекватною інформацією, сміємося над тими, хто цьому вірить, але особливо нічого не робимо крім емоційних суперечок, хто правий, а хто — ні. Треба спробувати це змінити. Я пропоную вам пройти веб-квест, в ході якого ви: 1. Дізнаєтесь, які існують інструменти пропаганди, і які з них зараз активно використовують ЗМІ. 2. Навчитесь на практиці виявляти інструменти пропаганди і таким чином захищати себе від неї. 3. Сформуєте медіа-компетентності, і навички використання засобів протидії інформаційним загрозам. Веб-квест націлений на оволодіння арсеналом засобів протидії пропаганді і маніпулятивним медіа-технологіям в умовах інформаційних війн і знайомить з тим, як працюють армії пропагандистів і тролів, рекламістів і маркетологів, піарників і політтехнологів; як працюють пропагандистські машини різних часів і народів; що заховане від нас під виглядом новин, аналітичних програм і художніх творів. Кожен день на нас обрушується лавина інформації (мовою цифрової епохи, приблизно 40-45 гігабайтів). Книги, телевізор, плакати, радіо, газети, поштові марки та відеоігри – способів передачі інформації стає все більше. І все більше можливостей отримують ті, хто за допомогою інформації, яка передається через медіа-канали, намагаються нами керувати. Веб-квест спрямований на формування вміннь виділяти приховані елементи пропаганди та реклами із загального контексту, аналізувати маніпулятивні технології, формулювати істинні їх завдання в кожному конкретному випадку. Головне завдання квесту: - навчитися не підпадати під вплив пропаганди, допомогти не стати жертвою маніпуляцій, які ведуть до паніки, ненависті і різних страхів
Отож, пропонуємо вам, взяти участь у веб-квесті та відповісти на його головне питання:"Медіа-впливи: вектор інформативності чи пропаганди?"
| |
|
Всього коментарів: 0 | |