Головна » 2016 » Травень » 2 » Медіазаняття-круглий стіл за результатами веб-квесту "Сучасний медіавплив: вектор інформативності пропаганди" (11 клас)
11:41
Медіазаняття-круглий стіл за результатами веб-квесту "Сучасний медіавплив: вектор інформативності пропаганди" (11 клас)

Пропонуємо Вашій увазі веб-квест на тему

"Медіа-вплив: вектор інформативності чи пропаганди?" http://mediaimpact.at.ua

(Автор: Гінкул Віктор Сергійович, учитель історії, викладач курсу "Медіакультура особистості" Мішково-Погорілівської санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради.)

Сьогодні в світі відбуваються процеси, до яких ми вже звикли, але насправді вони кричуще несправедливі і абсолютно неприпустимі. Вони відбуваються рутинно, тому навіть не з’являється думки, як чинити цьому опір. Один з найяскравіших подібних прикладів – це пропаганда по телебаченню, в газетах і соціальних мережах. Ми все це активно обговорюємо, часто обурюємось, сміємося над дивною і неадекватною інформацією, сміємося над тими, хто цьому вірить, але особливо нічого не робимо крім емоційних суперечок, хто правий, а хто — ні. Треба спробувати це змінити. Я пропоную вам пройти веб-квест, в ході якого ви:

1.     Дізнаєтесь, які  існують інструменти пропаганди, і які з них зараз активно використовують ЗМІ.

2.     Навчитесь на практиці виявляти інструменти пропаганди і таким чином захищати себе від неї.

3.     Сформуєте медіа-компетентності, і навички використання засобів протидії інформаційним загрозам.

Веб-квест націлений на оволодіння арсеналом засобів протидії пропаганді і маніпулятивним медіа-технологіям в умовах інформаційних війн і знайомить з тим, як працюють армії пропагандистів і тролів, рекламістів і маркетологів, піарників і політтехнологів; як працюють пропагандистські машини різних часів і народів; що заховане від нас під виглядом новин, аналітичних програм і художніх творів. 

     Кожен день на нас обрушується лавина інформації (мовою цифрової епохи, приблизно 40-45 гігабайтів). Книги, телевізор, плакати, радіо, газети, поштові марки та відеоігри – способів передачі інформації стає все більше. І все більше можливостей отримують ті, хто за допомогою інформації, яка передається через медіа-канали, намагаються нами керувати. Веб-квест спрямований на формування вміннь виділяти приховані елементи пропаганди та реклами із загального контексту, аналізувати маніпулятивні технології, формулювати істинні їх завдання в кожному конкретному випадку. 

Головне завдання квесту:  -  навчитися  не підпадати під вплив пропаганди, допомогти не стати жертвою маніпуляцій, які ведуть до паніки, ненависті і різних страхів
 
Отож, пропонуємо вам,  взяти участь у веб-квесті та відповісти на його головне питання:"Медіа-впливи: вектор інформативності чи пропаганди?"

 

Категорія: Цікаво | Переглядів: 382 | Додав: anna_petrash1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]